برگزاری 1000 یادواره شهید در سطح پایگاه‌های مازندران
کد خبر: 3784583
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
«فجر ۴۰»/8

برگزاری 1000 یادواره شهید در سطح پایگاه‌های مازندران

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برنامه‌ریزی برای ۶۶ یادواره شهید شهرستانی و هزار یادواره پایگاهی در استان خبر داد.

برگزاری 1000 یادواره شهید در سطح پایگاه‌های مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، هدایت مظلومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ظهر امروز ششم بهمن ماه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کتاب فرهنگ شاعران دفاع مقدس در دستور کار تهیه و چاپ قرار دارد و باید برنامه‌ریزی و حمایت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس انجلم شود.
وی افزود: معرفی الگوهای مقاومت، تامین اعتبار برای ساخت اردوگاه هفت تپه، برگزاری یادواره‌های شهدای در استان از جمله برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
مظلومی از برنامه‌ریزی برای ۶۶ یادواره شهید شهرستانی و هزار یادواره پایگاهی در استان خبر داد و افزود: همچنین تدوین ۴۰ کتاب و تامین اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز اول و دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  اظهار کرد: تاکنون ۶ کارگروه ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان برگزار شده و برنامه‌های مختلفی در آن مصوب شده است.
انتهای پیام
captcha