تجلیل از رسانه‌های فعال در انعکاس برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3784899
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد:

تجلیل از رسانه‌های فعال در انعکاس برنامه‌های دهه فجر

کانون خبرنگاران نبأ ــ سید‌حسین ناظر اظهار کرد: ارزیابی رسانه‌ها ویژه انعکاس برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در دستور کار کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرار دارد و بعد از ارزیابی از برترین‌ها خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین همایش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها و بایستگی‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز، هفتم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور مسئولانی استانی، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی‌ها با قرائت سیدطاها حسینی، قاری نوجوان برگزار شد.

سید‌حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این همایش با اشاره به اینکه 30 هزار ساعت برنامه در بخش رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی این مرکز ویژه ایام‌الله دهه فجر تولید شده است، اظهار کرد: 40 مستند در صدا و سیمای مرکز بوشهر ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تولید شده است.

تولید 40 موشن گرافی «برگ زرین» در حوزه فضای مجازی

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه افزود: 40 موشن گرافی در حوزه فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر با عنوان 40 برگ زرین تولید شد.

وی با بیان اینکه دو اثر موسیقی فاخر تولیدی هنرمندان بوشهری شامگاه ششم بهمن‌ماه با حضور رئیس رسانه ملی در شهر تهران رونمایی شد، گفت: بخش تولیدات حوزه پژوهش‌ها با معرفی چهره‌های فاخر بومی در حوزه‌های مختلف و وقایع‌نگار انقلاب در بوشهر کلید خورد و در حال اکران شدن است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ادامه داد: کارنامه 40 ساله تلاش و خدمات استانداران دوران انقلاب اسلامی در لیست تولیدات ملی مرکز بوشهر قرار گرفت و با حضور آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری رونمایی شد.

تجلیل از رسانه‌های فعال دهه فجر

ناظر با بیان اینکه هر رسانه جایگاه تخصصی خود را ایفا می‌کند، اظهار کرد: ارزیابی رسانه‌ها ویژه انعکاس برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در دستور کار کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرار دارد و بعد از ارزیابی از برترین‌ها خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

نصر‌الله شفیعی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم با تصریح بر اینکه دشمن به دنبال گرفتن روحیه انقلابی‌گری از ملت ایران است، گفت: تمامی برنامه‌های دهه فجر و معرفی دستاوردهای نظام به‌منظور حفظ هویت انقلابی مسئولان و مردم جامعه است.

خدمات؛ سند ماندگار و آرشیو ارزنده انقلاب

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه لحظه لحظه خدمات ارگان‌ها و نقش انقلابی مردم یک سندی ماندگار و آرشیوی ارزنده در تاریخ کشور است، اظهار کرد: نمایشگاه باید مقایسه‌ عملکرد پیشرفت‌های 40 ساله انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب باشد و تمامی ارگان‌ها باید اهتمام ویژه در ارائه محتوا داشته باشند.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز در این همایش با بیان اینکه کارنامه خدمات‌رسانی نظام و دولت قابل افتخار است، گفت: منابع اعتباری کشور محدود است و باید مدیریت شود و پروژه‌‌های دهه فجر در استان بوشهر با هشت هزار میلیارد ریال در حال اجرا و کلنگ‌زنی است.

ایجاد شغل توسط 34 دانش بنیان در بوشهر

وی اعلام کرد: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان از 17 شرکت به 34 شرکت افزایش یافته و نخبگان تحصیل کرده بوشهری توانستند مبتنی بر آمایش سرزمینی و فضل کسب و کار شغل ایجاد کنند.

بنیان‌های دینی و اخلاقی در حوزه خانواده تقویت و نهادینه شود

رئیس شورای تأمین استان بوشهر نماز را اساس مانایی جامعه دینی خواند و تأکید کرد: بنیان‌های دینی و اخلاقی در حوزه خانواده تقویت و نهادینه شود.

حامد فکوری

عکاس: محمد عبیدی

captcha