مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود
کد خبر: 3802912
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز گفت: مرحله مقدماتی هشتمین دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی، 28 و 29 فروردین در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

هدی اصل روستا، دبیراجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز با توجه به استقبال دانشجویان فرهنگیان و تشکیل 12 تیم از دانشگاه‌های حکیم فردوسی و امیر کبیر دانشگاه فرهنگیان هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به صورت دانشگاهی در این دانشگاه برگزار شد و در این دوره از مسابقات دو تیم به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: با اعلام فراخوان در دانشگاه‌های استان، 20 تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، خوارزمی، پیام نور، آزاد کرج و دانشگاه‌های علمی کاربردی استان در هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نیز ثبت نام کرده‌اند.
اصل روستا گفت: نشست توجیهی و کارگاه آموزشی این دوره از مسابقات 20 فروردین ماه با حضور تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و در این جلسه دانشجویان با روند برگزاری مسابقه و نکات کلیدی برای برگزاری یک مناظره علمی و خوب آشنا شدند.
وی یادآورشد: با توجه به استقبال دانشجویان نسبت به سال گذشته، سطح مسابقات و توانمندی دانشجویان نیز ارتقا یافته و تیم‌های توانمدتر به مراحل بعدی مسابقات اعزام خواهند شد.
اصل روستا با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله دانشگاهی، استانی و منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله مقدماتی استان البرز در 28 و 29 فروردین ماه در سالن شماره سه دانشکده علوم دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و علاقمندان برای مشاهده مسابقات مناظره دانشجویی می‌توانند حضور داشته باشند.
دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در پایان افزود: مسابقات مناظره دانشجویی با هدف کسب علم و دانش، برقرای ارتباط، تقویت قوای استدلال و تقویت تحمل عقاید مخالف برای چهارمین سال متوالی توسط جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha