آغاز جلسه تفسیر آیت‌الله حیدری در اهواز/ تبیین اخلاق عملی در قرآن
کد خبر: 3808500
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

آغاز جلسه تفسیر آیت‌الله حیدری در اهواز/ تبیین اخلاق عملی در قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین جلسه تفسیر آیت‌الله حیدری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان روز گذشته، 16 اردیبهشت در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر اهواز تشکیل شد.

جلسه تفسیر آیت‌الله حیدری در اهواز تشکیل می‌شود

به گزارش ایکنا از خوزستان، جلسه تفسیر آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به‌مناسبت ماه رمضان در مسجد ابوطالب اهواز تشکیل می‌شود.

این جلسه تفسیری از روز گذشته دوشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در این مسجد واقع در حوزه علمیه الغدیر، فاز یک پادادشهر، برگزار می‌شود.

آیت‌الله حیدری در این باره به ایکنای خوزستان گفت: این جلسه تفسیر همه روزه همراه با نماز ظهر و عصر تا پایان ماه مبارک رمضان در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوع این جلسات، اخلاق عملی در قرآن کریم است. این بحث را از سال گذشته در مسجد امام حسن عسکری(ع) شروع کردیم و سیمای مرکز استان آن را پخش می‌کرد. این جلسات به نوعی ادامه همان بحث است.

این پژوهشگر دینی اعلام کرد: حضور عموم مردم از بانوان و آقایان در این جلسات آزاد است. مسجد برای آقایان و حسینیه حضرت خدیجه(س) در طبقه فوقانی مسجد نیز برای حضور بانوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha