غرفه‌های نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کرد
کد خبر: 3810602
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

غرفه‌های نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: به علت استقبال ادارات قرآنی و متقاضیان برای غرفه‌داری در چهارمین دوره نمایشگاه قرآن کریم استان تعداد غرفه‌ها از 45 غرفه به 55 غرفه افزایش یافت.

محمدرضا حسن‌زاد، مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه قرآنی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از افزایش غرفه‌های نمایشگاه خبر داد و گفت: به علت استقبال ادارات قرآنی و متقاضیان برای غرفه‌داری در چهارمین دوره نمایشگاه قرآن کریم استان تعداد غرفه‌ها از 45 غرفه به 55 غرفه افزایش یافت.

کارشناس واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: نمایشگاه امسال با غرفه‌های با موضوعات مشاوره طب اسلامی، مشاوره سواد مجازی، کتابت قرآن کریم، نرم‌افزارهای قرآنی، چند غرفه انتشاراتی استان، غرفه آستان قدس رضوی و نمایشگاه عفاف و حجاب، غرفه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید»، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست‌های علمی، فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه کودک و نوجوان و 50 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار در خدمت بازدیدکنندگان است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با شکوه‌تر از پارسال برپا خواهد شد اظهار کرد: آثار عرضه شده در چهارمین دوره نمایشگاه قرآن از تنوع بیشتری برخوردار هستند و اقلامی از قبیل تابلو فرش‌های قرآنی و قلم قرآنی به آن‌ها اضافه شده است. همچنین تعداد کتب بیشتری در این دوره عرضه خواهد شد و از تخفیف بیشتری برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فردا 22 اردیبهشت‌ماه افتتاح خواهد شد، بیان کرد: چهارمین دوره نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری فردا از ساعت 9:30 صبح در فرهنگ‌سرای بزرگ ارشاد با حضور مسئولان استانی از جمله امام جمعه موقت شهرکرد و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار افتتاح خواهد شد.

مدیر اجرایی نمایشگاه در پایان گفت: پخش اذان و نیایش در فضای نمایشگاه، برگزاری نماز جماعت و برنامه‌های ویژه قرآنی از جمله مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، اکران فیلم‌های کوتاه و بلند، از دیگر فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه قرآنی است.

یادآور می‌شود؛ چهارمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری از 22 اردیبهشت‌ماه تا 29 اردیبهشت همه روزه از ساعت 15 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha