تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3816321
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور انقلابی، پرشور و حماسی امت متدین و همیشه در صحنه استان فارس جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از خلق حماسه حضور ملت انقلابی و متدین در راهپیمایی روز جهانی قدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی بیانیه‌ای از مردم این استان تقدیر كرد.
در این بیانیه آمده است: «راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ و روزه‌دار سراسر کشور، همگام و دوشادوش با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، عمق نفوذ استراتژیک و اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی این غدۀ سرطانی نشان داده و باطل‌السحری بر طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معاملۀ دروغین قرن بود.
حماسه عظیم و ماندگار حضور و نمایش وحدت و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام با «امت بزرگ رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله سلم» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان، مسجدالاقصی و قدس شریف، در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی کوبنده به یاوه سرائیهای استکبار جهانی بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از مردم لحظه‌شناس، بصیر و روزه‌دار در سراسر استان فارس که این حماسه و خیزش عظیم اراده‌های استوار در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و لبیک به ندای مقتدایمان مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی را خلق کردند و نیز از همۀ دست‌اندکاران امر برگزاری مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد».
انتهای پیام

captcha