اسلام، محور و مبنای کار انجمن‌های اسلامی مدارس است
کد خبر: 3830961
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

اسلام، محور و مبنای کار انجمن‌های اسلامی مدارس است

گروه اجتماعی ــ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه اسلام، محور و مبنای کار انجمن‌های مدارس است، گفت: مطالبه رهبر کبیر انقلاب نیز از مجموعه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همین مسئله بوده و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور روز گذشته، هفتم مردادماه در آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کردستان اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به مجموعه دست‌اندرکاران کشور در طول این سال‌ها اثبات فرصت بروز استعدادهای دانش‌آموزان برای انجام کارهای بزرگ است.

وی افزود: در این انجمن‌ها به همگان اثبات شد که دانش‌آموزان توان و ظرفیت قبول مسئولیت‌های بزرگ را دارند و تجربه انقلاب نیز در زمان سال‌های اولیه پیروزی و سال‌های جنگ این را به خوبی نشان داد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور بیان کرد: در عصر حاضر نیز که با جنگ عظیم اقتصادی روبرو هستیم، نقش دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان بسیار پررنگ است و بی‌شک ما توان و انرژی این نسل اعتقاد و امید داریم.

وی با اشاره به تأثیرگذاری و توان راهبردی گروه همسالان در هدایت دانش‌آموزان تأکید کرد: دانش‌آموزان توان هدایت همکلاس‌های خود را در مدرسه دارند لذا باید این فرصت به آنها داده شود تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند.

تاریخی اظهار کرد: در مجموعه اسناد بالادستی کشور بخصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به این مسئله تأکید شده که فرصت بروز و ظهور استعداد را به دانش‌آموزان به ویژه در مدارس بدهیم.

وی با بیان اینکه اسلام، محور و مبنای کار انجمن‌های مدارس است، گفت: مطالبه رهبر کبیر انقلاب نیز از مجموعه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همین مسأله بوده و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی کردستان در حال حاضر به عنوان یک مجموعه فرهنگی در استان شناخته می‌شود، یادآور شد: هر چند این اتحادیه در استان در بخش‌هایی با عقب‌ماندگی‌هایی روبه‌رو است و ظرفیت‌های استان به کشور عرضه نشده که تلاش می‌شود زمینه برای این مهم فراهم شود.
انتهای پیام

captcha