بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 3831795
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون نظام در مقاطع حساس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی هدف از تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه‌های انقلابی، سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها و رخدادهای پیش رو و همچنین مدیریت نکوداشت مناسبت‌ها و برگزاری مراسم ملی و انقلابی و ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام دستگاه‌ها در پاسداشت مناسبت‌ها و اجتناب از موازی‌کاری ‌کاری دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد:‌ این نهاد انقلابی در طول عمر پربرکت خود با هدایت داهیانه و هوشمندانه حضرت ‌آیت‌الله جنتی و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کوشیده است تا با دوری جستن از جریان‌های سیاسی، ضمن ایجاد هماهنگی لازم بین سازمان‌ها و نهادها برای پاسداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مناسبت‌ها ملی و انقلابی، زمینه‌ مشارکت و حضور مستمر و پرشور مردم را در صحنه‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام فراهم آورد.

حجت‌الاسلام اشجری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تریبون نظام در مقاطع حساس دانست و عنوان کرد:‌ این نهاد همپای انقلاب با اعلام مواضع صریح و شفاف نظام و ملت مسلمان ایران نسبت به محکومیت سیاست‌های استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده جهان نقش برجسته‌ و تعیین‌کننده خود را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عمر 39 ساله خود با جریان‌شناسی و واکاوی دقیق و کارشناسانه رویدادها و رخدادهای سیاسی و اجتماعی در نقش نهادی پویا و کنشگر ظاهر گشته است، گفت:‌ این نهاد توانسته با جریان‌سازی و نهادینه کردن مولفه‌های اسلامی و انقلابی به خوبی مخاطبان خود را جذب کرده و با آگاهی‌بخشی و اقناع افکار عمومی زمینه‌های حماسه‌آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی را فراهم آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:‌ این نهاد انقلابی همت بلند خود را در مسیر عزت، سربلندی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران معطوف داشته و با بسیج تمام توان، ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه و بالفعل جامعه برای تعالی انقلاب اسلامی و حفظ آن از گزند دشمنان نظام مجاهدانه می‌کوشد تا نقش خود را در کوران حوادث، طوفان بلایا و فضاهای غبارآلود فتنه و همچنین جنگ نرم قدرت‌های استکباری به درستی ایفا کند.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توانمندی، کارایی و زمان‌شناسی این مجموعه انقلابی، یادآور شد:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نظر دارد در مسیر حفظ وحدت و ایجاد امید در جامعه به بهترین شکل از عهده رسالت و وظایف سترگ خود برآید.

انتهای پیام

captcha