فضای مجازی تمامی معادلات تعلیم و تربیت را تحت تأثیر خود قرار داده است
کد خبر: 3838451
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
آیت‌الله حسینی‌زنجانی:

فضای مجازی تمامی معادلات تعلیم و تربیت را تحت تأثیر خود قرار داده است

گروه اجتماعی_ مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: فضای مجازی مزایا و معایبی دارد و تمامی معادلات تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داده است.

فضای مجازی تمامی معادلات تعلیم و تربیت را تحت تأثیر خود قرار داده استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌زنجانی، ۷ شهریورماه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ایشان اظهار کرد: فضای مجازی با تمام مزایا و معایبی که دارد برای نسل تاثیرپذیر خصوصا جوانان بسیار تاثیر گذار است.
وی ادامه داد: امروزه فضای مجازی تمام معادلات تعلیم و تربیت را تحت تاثیر خود قرار داده است و این نشان دهنده اهمیت فضای مجازی است.
مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه مشخصا آسیب‌زا نیست، ابراز کرد: گاهی فضای مجازی می‌تواند زمینه‌ای برای تعلیم و تربیت صحیح، و انتشار معارف و آموزه‌های ناب انسانی و دینی باشد. با توجه به بهره‌برداری ما از فضای مجازی تاثیر‌گزاری آن نیز تغییر خواهد کرد.
آیت‌الله حسینی‌زنجانی همچنین بر تعامل بیشتر حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: حوزه دارای ظرفیت‌های عظیم علمی و معنویست که باید از آن در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام بهره برد.
وی افزود: طلبه‌ها باید به علوم تخصصی و روز که مردم با آن سر و کار دارند آشنا و مهارت استفاده از آن را داشته باشند. مبلغی که از روش‌های جدید تبلیغ بهره بجوید بیشک نفوذ بیشتری خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha