جزیره‌ای عمل کردن ستاد امر به معروف کارامد نیست
کد خبر: 3839798
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
آیت‌الله حسینی بوشهری:

جزیره‌ای عمل کردن ستاد امر به معروف کارامد نیست

گروه حوزه های علمیه – نماینده مردم بوشهر در خبرگان رهبری با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صلاح نیست، گفت: اینکه هر کسی در هر نقطه‌ای فعالیت می‌کند شاید اثری داشته باشد، ولی آن طور که شایسته است نتیجه نمی‌دهد. باید علاوه بر بازنگری، در شیوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به صورت نقطه‌ای عمل کرد.

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز، سه‌شنبه، در دیدار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم اظهار کرد: بی‌تفاوتی نسل جوان به مسائل اعتقادی و فرهنگی خواست دشمن است، چراکه وقتی نسل جوان جامعه‌ای به ارزش‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی بی‌تفاوت شد دشمن می‌تواند ورود کند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جزیزه‌ای عمل کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به صلاح ندانست و گفت: اینکه هر کسی درهر نقطه‌ای فعالیت می‌کند شاید اثری داشته باشد، ولی آن طور که شایسته است نتیجه نمی‌دهد. باید علاوه بر بازنگری، در شیوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به صورت نقطه‌ای عمل کرد.

امام جمعه قم افزود: باید الگوهای خوب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر را در استان‌ها اجرا کنیم و هیئت‌های اندیشه‌ورز ستاد شیوه‌های جدیدی را ارائه کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: مشکلات، معضلات و ناهنجاری‌ها را رصد کنید. سپس با برنامه‌ریزی ورود داشته باشید تا اثرگذاری آن را شاهد باشیم.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی، رئیس و سیدمحمدتقی حسینی، جانشین رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام

captcha