چهاردهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاس البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3853978
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

چهاردهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاس البرز برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز روز سه‌شنبه، 14 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

باتوجه به اینکه جامعه کارگری، کار و تلاش استان البرز سهم بسزایی در جامعه دارند و تعداد کثیری از این افراد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، براین اساس به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم و ارج نهادن به تلاش‌های فرهنگی جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان، هر ساله مسابقات قرآنی برای این قشر زحمتکش از سوی اداره‌کل تعاون استان برپا می‌شود.
علیرضا چنگیزیان، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل تعاون، كارو رفاه اجتماعی استان البرز گفت: ازسوی مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی این اداره‌کل، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز طی روز سه‌شنبه، 14 آبان‌ماه در محل این اداره‌کل به نشانی کرج، خیابان مطهری، اردلان سوم برپا می‌شود.
این دوره از مسابقات به صورت استانی در چهار رشته حفظ 10 و 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن (جلد 24 تفسیر نمونه) ویژه آقایان و بانوان بالای 15 سال برگزار می‌شود که برگزیدگان در این دوره به مرحله کشوری مسابقات که طی بهمن‌ماه (همزمان با دهه فجر) برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. استان البرز طی دو دوره در سنوات گذشته میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن بود و همچنین، استان‌های مشهد و قم نیز دربرگزاری این مسابقات مشارکت داشتند.

همچنین، به منظور انس هرچه بیشتر افراد تحت پوشش اداره، سیاست‌های این اداره جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تفسیر برای کارکنان و خاواده‌های آنان درنظر گرفته شده که تاکنون نیز موفق ارزیابی شده است. این مسابقات راهی برای شناسایی نخبگان قرآنی و چهره‌های برتر است که در جامعه شناخته شده‌اند که در بین ایشان نیز افراد ممتازی که اکنون به عنوان چهره‌های بین‌المللی در سطح کشور هستند، حضور دارند.
یادآوری می‌شود؛ متقاضیان برای شرکت در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان البرز می‌توانند تا روز 13 آبان‌ماه با واحد امور فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به شماره 32128000 (داخلی 350 ) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha