فعالان قرآنی فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایکنا
کد خبر: 3854244
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

فعالان قرآنی فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایکنا

گروه اجتماعی ـ در همایش «یاوران وقف» از جمعی از فعالان قرآنی و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه فارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از فارس، همایش سالیانه «یاوران وقف» استان فارس به منظور تجلیل از واقفان، هیئت امنای بقاع متبرکه، خبرنگاران و فعالان قرآنی این استان امروز، 12 آبان‌ماه در حرم امامزاده اسماعیل(ع) فسا برگزار شد.
در این مراسم از زهرا عسکری به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایکنا شعبه فارس و همچنین جمعی از فعالان قرآنی استان فارس تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از احد قائدی به عنوان فعال قرآنی و حافظ کل قرآن، محمد بهرامی‌شاد به عنوان فعال قرآنی و نفر اول ممتاز مسابقات قرآن اوقاف فارس، حمیدرضا اسکندری به عنوان فعال قرآنی و نفر اول مسابقات کشوری رشته دعاخوانی اوقاف فارس، سعید آهنگران به عنوان فعال قرآنی و نفر ممتاز مسابقات قرآن اوقاف فارس، هادی افخمی به عنوان فعال قرانی و نفر ممتاز مسابقات قرآن اوقاف فارس و زهرا جمالی به عنوان فعال قرآنی و مادر اولین شهید مدافع حرم شهرستان فسا (شهید حسین جمال) تجلیل به عمل آمد.
به گفته سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، هدایای نفرات اول رشته‌های مختلف چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس نیز که امروز موفق به حضور در این مراسم نشدند، به آنان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha