تلاش دشمنان برای خاموش كردن نور خدا همیشگی است
کد خبر: 3867754
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

تلاش دشمنان برای خاموش كردن نور خدا همیشگی است

گروه معارف ـ مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با بیان اینكه خداوند در قرآن كریم تأكید می‌كند كه دشمنان تلاش می‌كنند تا نور خدا را خاموش كنند، گفت: تلاش دشمن مقطعی نبوده، بلکه همیشگی است، اما بشارت خداوند نیز بر این است که ما نور را تمام می‌کنیم، این وعده خداوند است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس امروز، 9 دی‌ماه در جمع طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینكه باید ادامه دهنده سیره بزرگان دین باشیم، گفت: مقید بودن شیخ مرتضی انصاری به قرائت زیارت عاشورا و زیارت جامعه از جمله کارهایی است که اکنون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تصریح اینکه تزکیه و تعلیم چهار مرتبه در قرآن کریم ذکر شده است، گفت: با توجه به اینکه تزکیه سه مرتبه در قرآن کریم مقدم بر تعلیم شده است، از این‌رو جدیتی که طلبه در تعلیم دارد باید سه برابر بیشتر آن را در تزکیه داشته باشد.
حدائق همچنین این نكته را یادآور شد كه توسل به اهل بیت(ع) از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه عنایت آنان شامل حال ما خواهد شد.
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی 88 در تاریخ ماندگار شد، زیرا مردم در این روز نشان دادند که حساب فتنه‌گران از عامه مردم جدا است.
وی با اشاره به آیه 32 سوره توبه گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید تلاش دشمنان این است که نور خدا را خاموش کنند، اما اراده خداوند بر این است که نور را تمام کند، یقیناً تصمیم خدا بر دشمنان غالب خواهد شد.
حدائق بیان کرد: یکی از هشدارهایی که در قرآن کریم برای مسلمان وجود دارد این است که دشمن بیکار نمی‌نشیند؛ تلاش دشمن مقطعی نبوده، بلکه همیشگی است، اما بشارت خداوند نیز بر این است که ما نور را تمام می‌کنیم، این وعده خداوند است.
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس یادآور شد: خود خداوند، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و قرآن کریم نور هستند، دشمنان می‌خواهند هر چیزی که در قالب نور قرار گرفته شده را خاموش کنند، در اغتشاشات اخیر نیز یکی از تلاش‌های آشوب‌گران این بود که قرآن‌ها را آتش بزنند.
وی، نشانه سلامت نظام را دشمنی دشمنان دانست و گفت: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند زمانی باید بترسیم که دشمنان از ما تعریف کنند؛ نشانه سلامت این است که کسانی که با اهل بیت(ع) زاویه دارند باید با شما زوایه داشته باشند؛ امروز برخی مسئولان خواب هستند و می‌خواهند به سوی دشمنان دست دراز کنند.

انتهای پیام
captcha