اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل
کد خبر: 3877454
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اردبیل برای آقایان، از میدان باهنر (ایستگاه سرعین) و برای بانوان نیز از میدان شریعتی آغاز می‌شود و این راهپیمایی تا میدان بازار ادامه خواهد داشت.

اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ۱۹ بهمن‌ماه، در جمع اصحاب رسانه، گفت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه بزرگی برای حضور آحاد مختلف مردم استان اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و این حضور را باید با شکوه بسیار برگزار کرد.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اردبیل برای آقایان از میدان باهنر (ایستگاه سرعین) و برای بانوان نیز از میدان شریعتی آغاز می‌شود و این راهپیمایی تا میدان بازار (مصلی اردبیل) ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم‌، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر اردبیل خواهد بود.

نظرپور اظهار کرد: بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه همراه با جشن‌های انقلاب در ایام‌الله دهه فجر استان اردبیل برگزار شد و از همه دست‌اندرکاران این رویداد ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: مردم استان با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص شرکت همگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه بیشتر در شهر‌های مختلف استان برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha