آزادی ۶۰ زندانی بدهکار از زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3882519
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

آزادی ۶۰ زندانی بدهکار از زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با کمک ستاد دیه ۶۰ زندانی بدهکار زندان‌های استان، همزمان با ولادت حضرت علی(ع) از زندان آزاد می‌شوند.

آزادی ۶۰ زندانی بدهکار از زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های استان روز گذشته، 11 اسفندماه از موافقت ستاد دیه مرکزی و کمک برای آزادی ۶۰ نفر از زندانیان بدهکار زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در آستانه میلاد باسعادت امیرمؤمنان امام علی(ع) آئین آزادسازی ۶۰ زندانی بدهکار و نیازمند برگزار خواهد شد.

وی میزان بدهی این افراد را بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با فعالیت شبانه‌روزی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان و همکاری و همراهی شکات و طلبکاران بخش اعظمی از این میزان بدهی تخفیف گرفته شده است.

مدیرکل زندان‌های استان ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم و هموطنان، تصریح کرد: مردم خیراندیش ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی حضور چشمگیر و فعالی داشته و ستاد مرکزی دیه به‌عنوان حامی و پشتیبان زندانیان نیازمند و آبرومند کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان بدهکار استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.

جمیاری بیان کرد: امیدواریم ستاد دیه این بار هم کمک خوبی به استان داشته باشد تا در آستانه ۱۳ رجب شاهد آزادی این تعداد از زندانیان بدهکار باشیم.

انتهای پیام
captcha