برگزاری نشست ستاد استانی اربعین کرمان
کد خبر: 3896401
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

برگزاری نشست ستاد استانی اربعین کرمان

نشست ستاد استانی اربعین کرمان با حضور استاندار و اعضای کمیته‌های ستاد اربعین برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید شمس‌الدینی، مدیرکل امنیتی استانداری، امروز دوشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه در این نشست، گفت: سال گذشته 119 هزار نفر از استان کرمان در سامانه سما ثبت‌نام کردند که از این تعداد 117 هزار نفر به کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه صد درصد ناوگان اتوبوسرانی کرمان برای اعزام زائران به مراسم اربعین سال گذشته اختصاص یافت، افزود: 365 اتوبوس به این امر اختصاص داده شد.

شمس‌الدینی با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته هدایت و پذیرایی حدود 85 هزار زائر پاکستانی در استان کرمان انجام شد، بیان کرد: بالغ بر هزار و 500 نفر از اتباع خارجی ساکن در استان نیز در این مراسم شرکت کردند و روادید آن‌ها صادر شد.

مهدی صیفوری، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در این نشست با بیان اینکه بیش از 500 دستگاه اتوبوس کار حمل و نقل زائران اربعین استان کرمان را انجام می‌دهند، گفت: سال گذشته 52 اتوبوس مستقیم به داخل خاک کشور عراق رفته و زائران را منتقل کردند.

مهدی نیکویی، معاون خدمات شهری شهرداری کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه سال گذشته 80 نیرو از شهرداری کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به نجف و کربلا اعزام شدند، گفت: امسال هم اگر شرایط فراهم شود آمادگی اعزام داریم.

انتهای پیام
captcha