تهدید جمعیت موضوعی كه جدی گرفته نمی‌شود
کد خبر: 3904297
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

تهدید جمعیت موضوعی كه جدی گرفته نمی‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: موضوع پیری جمعیت کشورمان طی دهه‌های بعد که مقام معظم رهبری زنگ خطر آن را به صدا درآوردند، هنوز گوش‌های ما این زنگ را نشنیده در حالی که این طرحی آمریکایی است.

تهدید جمعیت موضوعی كه جدی گرفته نمی‌شود

به گزارش ايكنا از قزوين، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین که امروز، ۲۲ خرداد در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: از منظر مناسبت‌ها نباید غافل شویم که اولین مناسبت پیش‌رو، هفته اول تیر است که با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده و با دهه کرامت متقارن است.

وی افزود: امروز پرده‌ها کنار رفته و چهره ضد بشری کاخ سیاه نمایان شده است؛ در خصوص وضعیت آمریکا شناخت ما بسیار ضعیف است ولی آن‌ها ما را به طور کامل شناسایی کردند. اگر برخی دنبال بزک کردن این چهره سیاه و کریه هستند از جهل و عدم اطلاع ما سوءاستفاده می‌کنند که مختص یک حادثه نیست بلکه در طول تاریخ در ۲۸ مرداد سال ۳۲، جنگ تحمیلی و تحریم ظالمانه، شاهد این چهره سیاه بودیم.

لطفی اظهار کرد: یکی از طرح‌های آمریکا برای کشورهای اسلامی، تهدید جمعیتی است، در کشور ما با تهدید جمعیتی رو‌به‌رو هستیم و جمعیت به سمت پیری می‌رود که این خطری جدی است، تهدید جمعیت موضوعی است که مقام معظم رهبری زنگ خطر آن را به صدا درآوردند ولی هنوز گوش‌های ما این پیام را نگرفته در حالی که این طرح آمریکایی است؛ چرا که جمعیت مولفه اصلی قدرت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: چند سال دیگر جمعیت ما پیر می‌شود، اگر جمعیت جوان نداشته باشیم، جهش تولید و خلاقیت نخواهیم داشت؛ این خطر جدی است بنابر این هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید جدی گرفته شود و در این حوزه باید کار شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی استان قزوین، اظهار کرد: در استان قزوین همدلی خوبی وجود دارد، ۲۴ دستگاه اجرایی، ارگان و نهاد به اضافه تشکل‌های مردم‌نهاد به حکم قانون عضو این شورا هستند، بنابر این شورا مختص چهار و پنج نفر در استان نیست و لحظه‌شناسی و حرکت بر صراط مستقیمی که بر آن تأکید شده مربوط به همه شما است.

وی افزود: نگاه‌ها و سلایق سیاسی در کشور ما از ابتدای انقلاب وجود داشته و به طور معمول دستگاه‌های اجرایی، قوه مجریه و مجلس تأثیرپذیر از گرایش‌های سیاسی بودند، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی فراسازمانی با عملکرد فراجناحی است و مختص به هیچ دولت و کابینه‌ای نیست.

لطفی خاطرنشان کرد: مأموریت ما این است که خادم مردم شریف باشیم و نگاه ما حفظ هیچ جناحی و با هر عنوانی نیست، مردم آغازگر نهضت بودند، استقامت و جان‌فشانی کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، مردم بیش از چهل سال در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند؛ بنابراین نگاه ما همواره حاکمیت محور و فراجناحی است.

انتهای پیام
captcha