حضور 92 حافظ چهارمحال‌وبختیاری در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ
کد خبر: 3911252
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

حضور 92 حافظ چهارمحال‌وبختیاری در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری‌ گفت: مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن چهارمحال‌وبختیاری در روز جمعه، ۱۰ مردادماه با حضور 92 حافظ در دو حوزه امتحانی شهرکرد و بروجن برگزار می‌شود.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری‌ در گفت‌وگو با ایکنا‌ از چهارمحال‌وبختیاری‌، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان دارالقرآن کشور، مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن چهارمحال‌وبختیاری در روز جمعه، ۱۰ مردادماه در دو حوزه امتحانی شهرکرد و بروجن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 92 حافظ خانم و آقا از استان در این آزمون حضور دارند، افزود: آزمون حفاظ شهرستان‌های بروجن و لردگان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن و حفاظ سایر شهرستان‌ها در محل اداره امور قرآنی استان واقع در شهرکرد، برگزار خواهد شد.

تقی‌پور با تاکید بر برگزاری آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان اعلام و تاکید شده است که با ماسک و دستکش در محل آزمون حاضر شوند.

وی بیان کرد: حافظان شرکت‌کننده در این آزمون می‌توانند از روز شنبه، چهارم مردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت و لینک دبیرخانه ارزیابی آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن، با وارد کردن کد ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

یادآوری می‌شود، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر ساله در چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم برای حفاظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود که سال گذشته و در چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ، ۱۷ حافظ از چهارمحال‌وبختیاری موفق به دریافت مدرک درجه ۳، ۴ و ۵ شدند.

انتهای پیام
captcha