کارکنان وظیفه برگزیده طرح «تسنیم» ستاد آجا تجلیل شدند
کد خبر: 3918964
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

کارکنان وظیفه برگزیده طرح «تسنیم» ستاد آجا تجلیل شدند

مراسم تجلیل از کارکنان وظیفه، برگزیده هشتمین دوره طرح قرآنی «تسنیم» ستاد آجا، امروز، چهارم شهریورماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تقدیر از کارکنان وظیفه، منتخبان هشتمین دوره طرح قرآنی «تسنیم» ستاد آجا، امروز، چهارم شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پورامیری، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد آجا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جوار مزار شهید گمنام پادگان امام خمینی(ره) دژبان آجا برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد آجا با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: طرح قرآنی «تسنیم»، نوآوری و ابداع اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد آجا است که در راستای دستورات دین اسلام و جامه عمل پوشاندن به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ‌الله العظمی خامنه‌ای مبنی بر فراگیری و ترویج قرآن و معارف آن در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره طرح تسنیم ادامه داد: این طرح با محوریت مفاهیم قرآن هر شش ماه یکبار برگزار می‌شود، چرا که علاوه‌ بر تلاوت کلام الله، تدبر و عمل نیز بسیار مهم‌ است، همانطور که امام حسین(ع) یک روز از دشمنان اسلام وقت گرفت تا به تلاوت قرآن و عبادت بپردازد. در مکتب حسینی نیز علاوه بر شرکت در مراسم و سوگواری‌ها عمل به اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) نیز مهم است.

صنعت‌پور تأکید کرد: در واقعه کربلا دشمنان امام(ع) افراد عادی نبودند، بلکه تعداد زیادی از آنها قاریان، حافظان و راویان حدیث بودند که متأسفانه باطن کلام وحی را ندیده و در آن تفکر و تدبر نکردند و امام و مقتدای خویش را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: با توجه به موفقیت‌های روزافزون این طرح در بخش سربازان وظیفه، ان‌شالله این طرح در آینده‌ای نزدیک در سطح کارکنان پایور انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha