اجرای نمایش میدانی «نَهَب» در آبپخش
کد خبر: 3926921
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به مناسبت اربعین حسینی؛

اجرای نمایش میدانی «نَهَب» در آبپخش

نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» از شب اربعین شهادت حضرت امام حسین(ع) به مدت 10 شب در جوار مزار شهدای شهر آبپخش شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حسن بحرانی، کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب»، 12 مهرماه طی سخنانی با اشاره به اجرای نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» به مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: داستان نمایش با محتوای تبیین علل بی‌تفاوتی برخی از مردم نسبت به سومین پیشوای شیعیان حضرت سیدالشهدا(ع) نوشته شده است. در حال حاضر به همت جمعی از فعالان قرآنی و بسیجی حوزه مقاومت شهید دستغیب شهر آبپخش، مشغول تولید نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» در این شهر هستیم که ان‌شاء‌الله روزهای نهایی تولید را سپری می‌کند.

وی با اشاره به تاریخ اجرای این نمایش در شهر آبپخش، بیان کرد: این نمایش که با صحنه‌هایی پر از هیجان از حوادث روز عاشورا، تولید شده است از ۱۶ مهرماه همزمان با شب اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به مدت ۱۰ شب در قالب ۱۰ سانس از ساعت ۲۰:۳۰ در آرامستان شهر آبپخش، در جوار قبور مطهر شهدای محله دَرواهّی، برگزار می‌شود.

کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا تمام تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نظیر (فاصله‌گذاری اجتماعی، ورود با ماسک و فضای آزاد و ضدعفونی صندلی‌ها و...) در نظر گرفته شده است تا مردم عزیزمان با خیالی راحت به تماشای این اثر بنشینند.

وی با بیان اینکه این اثر با پشتیبانی صد درصدی مردم در حال تولید است، گفت: جا دارد از فعالان قرآنی و بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب و فرماندهی محترم آن، سرهنگ پاسدار امید محمدی و نیز گروه هنری نافع تشکر ویژه داشته باشم؛ همچنین از عنایت جعفر مهرآوران، شهردار آبپخش تقدیر و تشکر می‌کنم.

حامد فکوری
انتهای پیام
captcha