استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت 13 آبان در گلستان
کد خبر: 3932840
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت 13 آبان در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان‌ بیان کرد: برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم‌کرد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت 13 آبان در گلستاناحمد رضا احمدی‌،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت وگو با ایکنا بیان کرد: برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم‌کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این خصوص گفت: از مراسم ملی و مذهبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم الله ۱۳ آبان است که هرساله مطابق تقویم برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: طی جلسات مکرر در سطح استان در خصوص برگزاری راهپیمایی و اجتماعات و تصمیم و تصویب انجام تجمع سلامت محور هزار نفری در محیط باز در شهرستان گرگان، اما با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، این شورا خود را ملزم به رعایت پروتکل‌ها می‌داند، بنابراین هرگونه تجمعی در ۱۳ آبان به دلیل رعایت حال و سلامتی مردم و جهت حفظ جان مردم شریف و انقلابی لغو می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: برنامه‌ریزی غیرتجمعی از طریق فضای مجازی، ماشین سیار مجهز به بلندگو در یک محیط مدیریت شده با رعایت ۱۰۰ درصدی دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به هم‌زمانی ۱۳ آبان با ۱۷ ربیع‌الاول میلاد سراسر نور و رحمت پیامبر اسلام (ص) نورافشانی در اماکن پیش بینی شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha