تجلیل از برگزیدگان مسابقه «جلوه‌های غدیر از قلم خبرنگاران» در قزوین + عکس
کد خبر: 3933132
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

تجلیل از برگزیدگان مسابقه «جلوه‌های غدیر از قلم خبرنگاران» در قزوین + عکس

همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) از برگزیدگان مسابقه «جلوه‌های غدیر از قلم خبرنگاران» در قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی مراسمی از سوی بنیاد بین‌المللی غدیر از برگزیدگان مسابقه «جلوه‌های غدیر از قلم خبرنگاران» در قزوین تجلیل شد.

در این مراسم، محسن حق‌شناس، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان قزوین با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم اصول غدیر به فراموشی سپرده نشود و تنها به معرفی غدیر بسنده نکنیم، اظهار کرد: با توجه به هفته وحدت، از امام علی(ع) می‌توان به عنوان اولین مؤسس تقریب مذاهب نام برد. در این هفته به خود می‌بالیم که وجود مقدس امام علی(ع) مختص همه زمان‌هاست. باید تلاش کنیم که اصول غدیر به فراموشی سپرده نشود و تنها به معرفی غدیر بسنده نکنیم.

وی با اشاره به مصادف شدن میلاد نبی‌مکرم اسلام(ص) و یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: جای جای نهج‌البلاغه پر از استکبارستیزی است و توهین امروز به پیامبر رحمت(ص) که با کج فهمی تعدادی از دولت‌ها به آن دامن زده می‌شود تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن از بین بردن وحدت جامعه اسلامی است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان قزوین نقش رسانه‌ها را در ترویج فرهنگ علوی، بی‌بدیل دانست و خواستار ترویج مسلک و منش مولای متقیان از طریق اشاعه فرهنگ نهج‌البلاغه شد.
 

ولی عباسی
انتهای پیام
captcha