استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای رعایت فاصله اجتماعی
کد خبر: 3933253
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای رعایت فاصله اجتماعی

استاندار سمنان بر رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و افزود: مردم در کنار مسئولان باید همراهی خوبی با این طرح داشته باشند در غیر این صورت، نمی‌توانیم جلوی ویروس کرونا را بگیریم و از سوی دیگر مسئولان ما در شهرستان‌های هشت‌گانه استان باید برابر دستورالعمل‌ها اقدام کرده و با عدم برگزاری جلسات به صورت تراکم بالا، از زیرساخت‌های راه دور و دولت الکترونیک استفاده کنند.

استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای رعایت فاصله اجتماعی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار  امروز چهارشنبه، 14 آبان در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد مقابله با کرونای شهرستان میامی با بیان اینکه از تمام کادر درمانی سطح استان سمنان تشکر می‌کنیم اما متأسفانه شرایط در زمینه کرونا بحرانی است، بیان کرد: سیر ابتلاء و مرگ و میر ناشی از کرونا در سطح استان سمنان بسیار بالا است.

وی ادامه داد: علاوه بر شرایطی که محدودیت‌های برای مراکز استان‌ها به خصوص سمنان رقم زد، متأسفانه باید گفت شرایط و وضعیت مرگ از بابت کرونا در شهرستان‌های گرمسار، شاهرود و دامغان نیز بحرانی است، لذا در این شهرستان‌ها، محدودیت‌هایی اعمال شد.

استاندار خواستار برخورد با هر گونه سهل‌انگاری در زمینه کرونا در سطح استان شد و گفت: فرمانداران در زمینه برخورد با کسانی که سلامت مردم را در این شرایط بحرانی به خطر می‌اندازند، برنامه داشته باشند.

آشناگر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران خود الگوی جامعه هستند، تصریح کرد: همانطور که در خصوص راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز بیان شد، باید با تمام تجمعات مقابله شود، لذا این انتظار از مسئولان ما بیشتر است تا ابتدا به ساکن از برگزاری تجمعات خودداری کرده و سپس برنامه‌ها و جلسات را حد‌الامکان با کمترین نفرات و بهترین شرایط بداشتی برگزار کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه اجتماعات به طور کلی ممنوع هستند، اظهار کرد: بیمارستان‌ها به غیر از کادر پزشکی نباید اجازه دهند افراد عادی به بیمارستان ورود پیدا کنند و افرادی که تخصصی در زمینه بهداشتی تخصص ندارند نباید به حوزه درمان و بهداشت وارد شوند لذا در این زمینه باید الگو‌سازی کنیم.

آشناگر بر رعایت فاصله اجتماعی نیز تاکید کرد و گفت: مردم در کنار مسئولان باید همراهی خوبی با این طرح داشته باشند، در غیر این صورت نمی‌توانیم جلوی ویروس کرونا را بگیریم و از سوی دیگر مسئولان ما در شهرستان‌های هشت‌گانه استان باید برابر دستورالعمل‌ها اقدام کنند و با عدم برگزاری جلسات به صورت تراکم بالا، از زیرساخت‌های راه دور و دولت الکترونیک بهره جویند.

انتهای پیام
captcha