تجليل از برگزیدگان مسابقه «سوگواره حرم» در رباط کريم + عکس
کد خبر: 3934521
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

تجليل از برگزیدگان مسابقه «سوگواره حرم» در رباط کريم + عکس

کارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از تجليل برگزیدگان مسابقه «سوگواره حرم» با موضوع توليد پادکست عاشورای حسينی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام سيدعلی بشيری، کارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 21 آبان‌ماه، گفت: مراسم تجليل از برگزیدگان مسابقه سوگواره حرم با موضوع توليد پادکست عاشورای حسينی با حضور حجت‌الاسلام حسين رواز، رئيس اداره تبليغات اسلامی، حدادی، رئيس شورای شهر، پریسا ايلانلو، رئيس کميسيون فرهنگی شورا و جعفر کهن، معاون فرهنگی شهرداری رباط کريم برگزار شد.

وی با بيان اينکه اين مراسم به ميزبانی کانون فرهنگی تبليغی صدرا به مديريت ليلا حيدری انجام شد، افزود: اين مسابقه با اعلام فراخوان در سه بخش آزاد، کودک و نوجوان و خانوادگی به‌صورت آثار صوتی که در ايام محرم و صفر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی رباط کريم برگزار شد.

اين مسئول بیان کرد: در اين فراخوان که بيش از 48 اثر به دبيرخانه ارسال شده بود پس از بازبينی آثار به ترتيب سمانه کريمی، فاطمه دادفر، حدادی و سجاد منصوری حائز رتبه برتر شدند و با اهدای لوح تقدير و هديه تجليل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام بشيری یادآور شد: با استفاده‌ از ظرفيت مراکز فرهنگی و مذهبی می‌توان مسير حرکت جوامع را تعيين کرد و بدون شک عزاداری‌ها يکی از بی‌بديل‌ترين نمادهای هويتی در درون جامعه ايرانی است.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha