برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «سیرة النبی(ص)» در پاکستان
کد خبر: 3935513
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «سیرة النبی(ص)» در پاکستان

نمایشگاه خوشنویسی «سیرة النبی(ص)» با حضور خوشنویسان داخل و خارج از ایالت بلوچستان از سراسر پاکستان در شهر «کویته» مرکز این ایالت برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد نیاز، از مرکز ثقافت بلوچستان در دیدار سید حسین تقی‌زاده‌واقفی، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته، به بیان ظرفیت‌های هنرمندان خطاطی در شهر کویته پرداخت.

وی ضمن دعوت از مسئول خانه فرهنگ کشورمان برای بازدید از نمایشگاه خطاطی «سیرة النبی(ص)» گفت: این نمایشگاه با حضور خوشنویسان داخل و خارج از ایالت بلوچستان از سراسر پاکستان برپا شده است.

نیاز همچنین آمادگی این مرکز را برای هر گونه همکاری فرهنگی و هنری با خانه فرهنگ ایران در کویته اعلام کرد.

تقی‌زاده‌واقفی نیز در این دیدار، اظهار کرد: امیدواریم پس از مهار شدن ویروس کرونا، بتوانیم نمایشگاه مشترکی را با همکاری هنرمندان ایالت بلوچستان و هنرمندان ایرانی برپا کنیم.

در این دیدار که با هماهنگی محمدی، استاد خطاطی و نقاشی خانه فرهنگ ایران شکل گرفته بود، یک جلد کلام الله مجید که با خط زیبایی چاپ شده بود به محمد نیاز اهدا شد.

بنابر اعلام این خبر، مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته دو روز پس از این دیدار، از نمایشگاه خطاطی سیرة النبی(ص) در محل گالری هنر کویته بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha