آغاز پویش «ایران مهربان» و اکرام ایتام
کد خبر: 3935959
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

آغاز پویش «ایران مهربان» و اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به آغاز پویش سراسری «ایران مهربان» و اکرام ایتام، بیان کرد: این پویش با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم از سوی کمیته امداد شروع شد.

آغاز پویش «ایران مهربان» و اکرام ایتامعیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: پویش «ایران مهربان»، با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

بابایی افزود: در حال حاضر چهارهزار و ۷۱۵ فرزند یتیم و پنج‌هزار و ۸۰۸ فرزند محسنین، مشمول طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام در سال‌های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم از سوی کمیته امداد آغاز شد، بیان کرد: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری که پدران آنها علی‌رغم میل باطنی‌ به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر دوش همسرانشان نهاده شده است نیز با اجرای طرح محسنین کمیته امداد، حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، اظهار کرد: خیرخواهان با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند نیّات خیرخواهانه خود را در رسیدگی به کودکان و نوجوانان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین، جامه عمل بپوشانند. در حال حاضر  ۲۶ هزار و ۳۷۷ حامی از  ۱۰ هزار و ۵۲۳ فرزند محسنین و یتیم گلستانی مشمول طرح اکرام، حمایت می‌شوند.

بابایی افزود: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند و پس از دریافت کد فعالسازی و شماره کارت ۱۶ رقمی، شماره  وجه مدنظر را به حساب واریز کنند. به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود. همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

 بابایی در پایان افزود: در حال حاضر ۱۲۰۰ فرزند یتیم و محسنین گلستانی در صف نوبت دریافت حمایت‌های مادی و معنوی طرح اکرام ایتام قرار دارند.

انتهای پیام
captcha