کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب‌رسان سلامت
کد خبر: 3935993
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

کتابخوانی شهروندان در منازل با همراهی کتاب‌رسان سلامت

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون از اجرای طرح «کتاب‌رسان سلامت» به‌مناسبت آغاز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب با شعار «در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، داود حشمتی، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون، 28 آبان‌ماه با اعلام این مطلب گفت: این روز‌ها که به خاطر ویروس کرونا شهروندان علاقه‌مند مطالعه به کتاب‌های مورد نظر خود دسترسی ندارند، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) با اجرای طرح کتاب‌رسان سلامت برای جلوگیری از مراجعه و تجمع در کتابخانه، کتاب‌های مورد نظر شهروندان را به درب منازل آن‌ها ارسال می کند.

وی بیان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و از همه مهمتر شکست کرونا به همت کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون و با همکاری شرکت پاک چرخ ایرانیان یا همان بیدود اجرا می‌شود.

حشمتی گفت: شهروندان با عضویت در کتابخانه علامه طباطبایی(ره) می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی tlib.tehran.ir و یا تلفن کتابخانه به شماره 66046946 کتاب‌های مورد نظرشان را سفارش بدهند سپس کتاب‌ها بعد از آماده‌سازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به درب منزل آنان ارسال خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون با بیان اینکه ساعت خدمت‌رسانی در روزهای زوج از ساعت 10 تا 12:30 خواهد بود، یادآور شد: در این زمینه ویدئوکلیپی به نشانی https://aparat.com/v/MeQYS در فضای مجازی منتشر شده است.

آرزو قاسمی
انتهای پیام
captcha