اعلام فراخوان دومین دوره جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی»
کد خبر: 3939335
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

اعلام فراخوان دومین دوره جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی»

فراخوان دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تولیدات رسانه‌ای، اعلام شد.

اعلام فراخوان دومین دوره جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی»

به گزارش ایکنا، فراخوان دومین دوره جشنواره «چلچراغ آسمانی» که با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی برگزار می‌شود از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد. علاقه‌مندان تا اول بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره دارای دو بخش «تولید اثر هنری» و «توزیع آثار هنری» است. همچنین بخش تولید اثر هنری در دو زیربخش عمومی و ویژه برگزار می‌شود. در بخش عمومی همه تولیدکنندگان آثار هنری می‌توانند شرکت کنند و هیچ محدودیتی در رشته و تعداد اثر وجود ندارد، فقط باید محتوای تولید شده در موضوعات جشنواره قرار گیرد و اثر تولید شده، مناسب برای توزیع در فضای مجازی باشد.

رشته‌های بخش ویژه

بخش ویژه در رشته‌هایی همچون روایت کوتاه داستانی، فیلم کوتاه (داستانی و مستند)، پادکست، گرافیک (عکس‌نوشته و ...) و آثار تصویری متحرک (موشن‌گرافی، پارالکس فوتو، کلیپ کامنت و ...غیره) برگزار می‌شود.

معرفی بخش توزیع اثر هنری

در بخش توزیع اثر هنری افرادی که آشنایی کامل با فضای مجازی دارند و ممکن است دارای سایت، نرم‌افزار و یا کانال اجتماعی باشند، می‌توانند شرکت داشته باشند. این بخش بعد از پایان بخش تولید آثار هنری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. شرکت‌کنندگان آن، باید اثرهای ارسالی برگزیده را در شبکه‌های اجتماعی توزیع کنند.

موضوعات جشنواره 

دو فهرست مشتمل بر 20 آیه و 20 حدیث، در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی باید مد نظر شرکت‌کنندگان باشد.

داوری در این جشنواره با جشنواره‌های دیگر متفاوت است. به این صورت که همه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار دیگران را قضاوت کنند و به آنها رأی دهند. مجموعه امتیازات می‌تواند برگزیدگان را معرفی کند. به برگزیدگان این جشنواره از مبلغ 300 هزار تا پنج میلیون تومان به نسبت کیفیت آثار، جوایزی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای ثبت‌ نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت QuranFestival.ir یا در شبکه‌های اجتماعی به نشانی aghighfamily@ مراجعه یا با شماره‌های تلفن 02537848919 یا 09196929727 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha