همیاران عرصه سلامت تجلیل شدند
کد خبر: 3942182
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
به همت فرهنگسرای کار و تعاون؛

همیاران عرصه سلامت تجلیل شدند

فرهنگسرای کار و تعاون به‌‌منظور ارتقای فرهنگ سلامت، نهادینه‌سازی فرهنگ «#من_ماسک_می‌زنم» و «#من_دستم_را_می‌شویم» به عنوان مؤثرترین راه‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا، برنامه پاک‌کار (همیار سلامت) را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، داود حشمتی، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون، 30 آذرماه در سخنانی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش مورد توجه جامعه قرار گرفته است، در این میان برخی مشاغل از جمله نانوایی‌ها به‌عنوان یکی از مراکز اصلی مراجعه روزانه مردم، رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری در این اماکن بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بسیاری از افراد متخصص و کارشناسان نانوایی‌ها را به‌دلیل استفاده از پول نقد، بی‌توجهی به استفاده از اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش، حضور متراکم مردم کنار هم در صف‌ها و میزهای پیشخوان نانوایی‌ها را یکی از راه‌های انتقال و جهش سریع ویروس کرونا عنوان کرده‌اند. برخی نانوایی‌ها  نیز به‌طور کامل مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند که برای حفظ سلامت مردم و ارتقاء آن در زمان شیوع بیماری‌ها باید به نهادینه شدن فرهنگ «#من_ماسک_می‌زنم» و «#من_دستم_را_می‌شویم» کمک کرد.

حشمتی ادامه داد: برنامه پاک‌کار (همیار سلامت)  به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در قالب پویش مردمی (# پاک_کار) در فضای مجازی و «تجلیل از همیاران عرصۀ سلامت» که با مسئولیت‌پذیری اجتماعی به‌صورت خودجوش در محیط کار خود امکاناتی را برای نظافت و بهداشت اجتماعی فراهم کردند، برگزار شد و 29 آذرماه طی مراسمی از همیاران عرصه سلامت تجلیل شد.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون از عموم شهروندان دعوت کرد با نشر هشتگ «#من_ماسک_می‌زنم»، «#من_دستم_را_می‌شویم» و «# پاک کار» و تگ کردن آدرس فرهنگسرای@farhangsara_kar در فضای مجازی به این پویش مردمی بپیوندند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی‌توانند  با شماره 66029060 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی
انتهای پیام
captcha