آغاز ثبت نام مؤسسات قرآن البرز در سامانه «حمد»
کد خبر: 3947280
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

آغاز ثبت نام مؤسسات قرآن البرز در سامانه «حمد»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: از آغاز ثبت‌ نام مؤسسات قرآن خبر داد و گفت: ثبت‌ نام مؤسسات قرآن در سامانه حمد از 21 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

ارسالی/// موسسات قرآنی البرز در سامانه «حمد» ثبت‌نام کنند

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز 23 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سامانه حمد به‌منظور یکپارچه‌سازی و ساماندهی فعالیت‌های مؤسسات قرآن و لزوم ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات مؤسسات در کشور راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران مؤسسات قرآنی زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی البرز می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند، افزود: ثبت‌ نام همزمان با سراسر کشور از 21 دی‌ماه آغاز شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآن بعد از ثبت‌ نام باید تمام اطلاعات و فعالیت‌های مؤسسه خود را در این سامانه به‌روزرسانی کنند، گفت: این اطلاعات زمان آغاز فعالیت، تعداد مربیان، تعداد قرآن‌آموزان، تعداد حفاظ قرآن، تعداد دوره‌های آموزشی و سطح‌بندی مؤسسه قرآنی را شامل می‌شود.

مقدم در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 مؤسسه قرآن در البرز فعالیت می‌کنند که از این تعداد 130 مؤسسه دارای مجوز هستند، بیان کرد: بنا به رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت قرآن و عترت تمام این مؤسسات می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام در سامانه حمد اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha