اعلام برنامه‌های کمیته قرآن البرز در دهه فجر
کد خبر: 3951297
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

اعلام برنامه‌های کمیته قرآن البرز در دهه فجر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با تشریح برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر استان، گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، 13 بهمن‌ماه در گفت‌و گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه دهه فجر امسال طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ریشه و هویت اصلی انقلاب اسلامی بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه از ادارات و دستگاه‌های فرهنگی استان انتظار داریم در این ایام از پیشکسوتان قرآنی، حافظان و قاریان تجلیل به عمل آورند، افزود: شروع و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور عموم مردم و هیئت‌های عزاداری و با الگوگیری از آموزه‌های قرآنی شکل گرفت.

این مسئول با تأکید بر اینکه تداوم رسیدن به تمدن اسلامی با تکیه بر مردم و با عمل به قرآن‌ کریم امکان‌پذیر است به برنامه‌های کمیته‌های قرآن ستاد دهه فجر البرز اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدای قرآنی، معرفی و تجلیل خانواده‌های قرآنی شاغل در ادارات، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی انقلاب اسلامی، پویش‌های ختم قرآن به یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از خانواده‌های قرآنی شاغل در ادارات از برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله دهه فجر است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه در مجموع 100 برنامه متنوع قرآنی برای اجرا در ایام دهه‌ فجر، در این کمیته جمع‌بندی و تصویب شده است، گفت: محافل انس با قرآن و کرسی تلاوت قرآن نیز در این ایام زینت‌بخش برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مباحث قرآنی در ادارات باید جدی گرفته شود، بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شورای هیئت‌های مذهبی البرز، شهرداری، صداوسیما، ارتش، نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، بسیج دانشجویی، سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت و خبرگزاری ایکنا شعبه البرز عضو کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان هستند.

انتهای پیام
captcha