تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «نسیم قدر» در قائمشهر
کد خبر: 3951759
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «نسیم قدر» در قائمشهر

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش مازندران گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر از نفرات برگزیده نخستین جشنواره سراسری قرآن کریم نسیم قدر تجلیل به عمل می‌آید.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی نسیم قدر در قائمشهرصفا رنجبر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از نفرات برگزیده نخستین جشنواره سراسری قرآن کریم نسیم قدر که در فاصله ماه مبارک رمضان تا عید سعید غدیر سال جاری به‌صورت مجازی برگزار شد، تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به نحوه دریافت آثار و انتخاب برگزیدگان در این جشنواره، افزود: فراخوان این جشنواره در بخش‌های مختلف قرائت قرآن کریم، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی در دو مقطع بالای ١٨ سال و زیر ١٨ سال، مفاهیم قرآن و بخش حفظ نونهالان، از ابتدای ماه مبارک رمضان در فضای مجازی به علاقه‌مندان و مخاطبان اعلام شد و پس از اتمام مهلت فراخوان در عید سعید غدیر، توسط هیئت داوران مرحله مقدماتی بررسی آثار دریافتی آغاز شد و در نتیجه، تعدادی از افراد در هر بخش جهت شرکت در مرحله نهایی، انتخاب شدند.

رنجبر افزود: هیئت داوران از میان افراد راه یافته به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها، طی چند روز متوالی پس از بررسی دقیق اجراهای صورت گرفته، نسبت به انتخاب نفرات برگزیده، اقدام کردند.

وی افزود: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بخش قرآنی این جشنواره، جمعه، 17 بهمن‌ماه، ساعت 10:30 طی مراسمی با حضور حمید شاکرنژاد، قاری ممتاز بین‌المللی و مدیران استانی و شهرستانی در مسجد قائم کوچک‌سرا برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره سراسری قرآن کریم نسیم قدر با اشاره به نقش دستگاه‌های مشارکت‌کننده در امر برگزاری و اختتامیه این برنامه، گفت: این جشنواره با نظارت و حمایت همه‌جانبه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و از سوی مؤسسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور عرش به عنوان دبیرخانه جشنواره و با مشارکت فرمانداری قائمشهر و ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری مازندران و همچنین برخی ادارات فرهنگی و مجمع مرکزی قاریان قائم شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شد از برگزیدگان بخش‌های ادبی، هنری و رسانه روز دوشنبه هفته آینده طی مراسمی، تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام
captcha