پیام تسلیت حجت‌الاسلام عاملی در پی درگذشت علی انصاریان
کد خبر: 3951996
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

پیام تسلیت حجت‌الاسلام عاملی در پی درگذشت علی انصاریان

حجت‌الاسلام سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت ورزشکار محبوب و مردمی کشور، علی انصاریان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سعیدرضا عاملی در پی درگذشت علی انصاریان

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت علی انصاریان پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت نابهنگام ورزشکار محبوب و مردمی کشور علی انصاریان بر اثر بیماری کرونا غم و اندوه عموم مردم به‌ویژه علاقه‌مندان به ورزش را رقم زد.
علی انصاریان ورزشکار موفق، حرفه ای و صاحب روحیه و اخلاق جوانمردی و رفتار مردمی و صمیمانه بود، به مادر عشق می ورزید و در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها که مزین به نام زیبای مادر است دار فانی را وداع گفت و به طور حتم دعای خیر مادر توشه و ذخیره‌ای بزرگ برای آخرتش خواهد بود. از خداوند متعال صبر و بردباری برای مادر مهربان و خانواده عزیز ایشان و همچنین دوستداران این قهرمان ملی را آرزومندم.
این ورزشکار پرافتخار کشور، علاوه بر فوتبال در حوزه فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی حضور موفق داشت و لبخند و شادی را بر دل مردم نشاند که این بخش از فعالیت‌های وی نیز در یاد و خاطر مردم عزیز ماندگار خواهد بود.
فقدان ورزشکار دوست‌داشتنی کشورمان علی انصاریان را به مادر محترم، عموی گرامی ایشان استاد شیخ حسین انصاریان، جامعه ورزشی و تمامی ورزش‌دوستان کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم آرزوی رحمت و مغفرت دارم و ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد رفع سایه شوم ویروس کرونا از تمام جهان باشیم.

خبرنگار: سیدمیلاد اوصیاء

انتهای پیام
captcha