مشارکت 12 هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت از فارس
کد خبر: 3953478
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

مشارکت 12 هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت از فارس

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس از ثبت‌نام قریب 12 هزار از این استان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: قریب 12 هزار نفر از استان فارس در این آزمون ثبت‌نام کردند.

وی افزود: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در این دوره از آزمون به ترتیب از شهرهای آباده طشت، کوشکک، استهبان، شیراز، کازرون، لارستان بیشترین آمار بوده‌اند.

نداف همچنین به آمار مؤسسات قرآنی در این آزمون اشاره کرد و گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان با ثبت‌نام قریب 7 هزار نفر بیش از نیمی از آمار ثبت‌نام کنندگان آزمون از استان فارس را به خود اختصاص داده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس در خصوص زمان برگزاری آزمون نیز گفت: هنوز تاریخ قطعی این آزمون مشخص نیست اما به احتمال زیاد نیمه اول اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تمهدیداتی که در خصوص آموزش و پرورش برای این آزمون انجام شده است، گفت: به احتمال زیاد آزمون آموزش و پرورش به‌صورت جداگانه و بعد از برگزاری آزمون سراسری انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha