ترویج آموزه‌های قرآنی برای رواج سبک زندگی ایرانی- اسلامی
کد خبر: 3955353
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

ترویج آموزه‌های قرآنی برای رواج سبک زندگی ایرانی- اسلامی

استاندار اردبیل، گفت: برای رواج سبک و معیار زندگی ایرانی- اسلامی، آموزه‌های قرآنی ترویج می‌یابد.

ترویج آموزه‌های قرآنی برای رواج سبک زندگی ایرانی- اسلامیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، سوم اسفندماه در آئین رونمایی از پوستر طرح ملی «انتخاب و معرفی روستای قرآنی ایران» در اردبیل، اظهار کرد: استفاده از آموزه‌های قرآنی برای ایجاد شور و عشق در مراحل زندگی و ترویج سبک و معیار زندگی ایرانی- اسلامی یک اولویت اساسی و مهم است.

وی بیان کرد: افزایش مشکلات و معضلات اجتماعی برای پاکسازی فطرت انسان و تمایل‌یابی به معنویت باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه باید کاری انجام دهیم تا جوانان به این سبک زندگی آشنا شوند و از سبک زندگی غربی در امان بمانند و این مهم نیازمند ترویج فرهنگ ناب اسلامی است.

استاندار اردبیل ادامه داد: نیاز است در راستای ترویج معارف قرآن کریم در بین جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم از ظرفیت کتاب آسمانی در تمامی مراحل زندگی استفاده بیشتری داشته باشیم که می‌توان با به‌کارگیری آن در زندگی به تمامی اهداف خود دست یابیم.

بهنام‌جو ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی باید مشارکت‌های لازم را برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های قرآنی داشته باشند تا بتوانیم در کنار همدیگر بتوانیم در هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی در استان اردبیل موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های قرآنی باید در دستور کار نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی و ترویج فرهنگ قرآنی به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha