اعلام جزئیات اختتامیه سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3958898
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

اعلام جزئیات اختتامیه سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن

جزئیات آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، امروز، 20 اسفندماه، پس از چهار روز رقابت در سه گروه بزرگسالان(سی‌وهفتمین دوره)، بانوان(چهارمین دوره) و طلاب علوم دینی(چهارمین دوره) همراه با معرفی برگزیده‌ها با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

براساس برنامه اعلام شده، این مراسم از ساعت 19:30 آغاز خواهد شد و در ادامه رتبه نخست قرائت تحقیق این دوره از مسابقات به تلاوت آغازین می‌پردازد و سپس مجید یراقبافان، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما، به اجرای برنامه می‌پردازد و در ادامه نیز گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی اهل بیت(ع) قطعه‌ای را اجرا می‌کند.

سپس حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، به ارائه گزارش در خصوص مسابقات می‌پردازد و سپس کلیپی از پشت صحنه این دوره از مسابقات به سمع و نظر حاضران در سالن خواهد رسید.

بخش دیگر این مراسم تلاوت سیدامیرعلی ناصری، قاری نوجوان کشورمان است و در ادامه نیز بیانیه هیئت داوران توسط عباس سلیمی، رئیس هیئت داوران این دوره از مسابقات قرائت می‌شود. در ادامه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

حسن ختام این برنامه، اعلام برگزیدگان  اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره، قرائت دعای ختم قرآن توسط هاشم روغنی، داور بین‌المللی کشور، خواهد بود.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، 20 اسفندماه، ساعت 19:30 در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خیابان سمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. همچنین همزمان نیز این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و رایو قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha