تداوم اجرای طرح ستارگان قرآنی در ماه رمضان
کد خبر: 3963337
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

تداوم اجرای طرح ستارگان قرآنی در ماه رمضان

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به استقبال بیش از دو میلیون مخاطب از برنامه «ستارگان قرآنی» در ایام نوروز از ادامه اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تداوم اجرای طرح ستارگان قرآنی در ماه مبارک رمضانعلی مهدوی‌خواه، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: با توجه به تعطیلی کلاس‌های آنلاین در ایام نوروز برنامه‌ای با عنوان «ستارگان قرآنی» به منظور تشویق دانش‌آموزان به حفظ قرآن کریم طراحی و از طریق شبکه شاد پخش شد.

وی افزود: برنامه ستارگان قرآنی در ایام نوروز 1400 هر شب ساعت 20 به مدت 13 شب پخش به صورت پخش زنده از کانال حفظ قرآن کریم شبکه شاد پخش که با استقبال بیش از دو میلیون و سیصد هزار مخاطب از سراسر کشور مواجه شد.

مهدوی‌خواه با اشاره به اینکه دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم به استان خراسان رضوی سپرده شده است، بیان کرد: طی فراخوانی که از طرف دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ در اسفند ماه به دانش‌آموزان مدارس کشور اطلاع‌رسانی شد، از دانش‌آموزانی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، خواسته شد که فیلم کوتاهی از زندگی و شیوه خودشان برای حفظ قرآن را در منزل ضبط و به دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی، ادامه داد: از مجموع فیلم‌های متعدد رسیده از طرف دانش‌آموزان، طی 13 قسمت این برنامه، فرصت معرفی 56 نفر از دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کریم فراهم شد.

وی ابراز کرد: با توجه به استقبال بیش از دومیلیون دانش‌آموز از این برنامه و مطالبه والدین، پخش برنامه ستارگان قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان نیز با معرفی دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کریم در کانال حفظ قرآن کریم شبکه شاد به آدرس @hefzquranmedu ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha