اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در ماه رمضان
کد خبر: 3963617
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در ماه رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‎آباد با اعلام برنامه‌های رمضانیه این اداره، گفت: تولید محتواهای دینی ویژه ماه مبارک رمضان برای صداوسیمای مرکز لرستان در دستور کار تبلیغات اسلامی خرم‎آباد است.

محتواهای دینی ویژه رمضان برای صدا و سیما تولید می‎‏شودحجت‌الاسلام محمد علی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی خرم‎آباد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تولید محتواهای دینی، ویژه ماه مبارک رمضان برای صداوسیمای مرکز لرستان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان طی این مدت به‌طور دقیق پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

علی‎نیا با اشاره به تأکید برخی از مسئولان بر تعطیلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: با توجه به اینکه که وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرها و روستاها متفاوت است و در برخی نقاط نیاز است که برنامه‌های ماه مبارک رمضان برای بهره‌گیری مردم از فیوضات معنوی برگزار شود؛ ضرورت دارد در اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان دقت لازم را داشته باشیم و در زمینه اجرای برنامه‌ها در بستر فضای مجازی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در خرم‌آباد برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان متنوع اجرا خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری طرح «افطار محله» در سطح محلات خرم‌آباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رزمایش مواسات و همدلی با محوریت مساجد و امامان مساجد محلات و جشنواره استانی «صیام» از جمله برنامه‌های محوری ماه مبارک رمضان در خرم‌آباد خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‎آباد بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی، مناجات و ادعیه، برنامه‌های دیگری نیز با توجه به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. طرح مهرواره «محله همدل» با هدف کمک به نیازمندان و با محوریت امامان محله در طول ماه مبارک رمضان در خرم‌آباد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha