فعالیت حضوری و مجازی مبلغین گلستانی در ماه رمضان
کد خبر: 3964436
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

فعالیت حضوری و مجازی مبلغین گلستانی در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ماه رمضان فعالیت مبلغین در مناطق زرد و آبی به صورت حضوری و در مناطق قرمز از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

ارسالی پهارشنبه//فعالیت مبلغین به صورت مجازی دستور کار قرار داردحجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان در خصوص فعالیت مبلغین در ماه رمضان با توجه به وضعیت شیوع کرونا، اظهار کرد: تبلیغ دین در هیچ شرایط قابل تعطیل شدن نیست و باید در حد و کیفیت خودش باقی بماند ولی با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا‌، تابع قوانین و تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار طلبه و مبلغ در سطح استان فعالیت می‌کنند، افزود: بسیاری از مبلغین در ماه‌های گذشته گواهی نامه تبلیغ در فضای مجازی را کسب کردند و آماده تبلیغ در فضای مجازی هستند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در مناطقی که وضعیت زرد و یا آبی باشد مبلغین به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد حضور دارند و فعالیت‌های خود را در فضای مجازی بازنشر می‌دهند.  

ولی‌نژاد افزود: در مناطقی که وضعیت قرمز است امکان برگزاری جلسات حضوری نیست تبلیغ به صورت مجازی به‌صورت تهیه فیلم، صوت، عکس نوشته، داستان‌های کوتاه قرآنی و برگزاری منبرهای کوتاه قرآنی و برگزاری مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه و پاسخگویی به سؤالات شرعی  انجام می‌شود و مبلغین می‌توانند با ایجاد کانال در دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت خود را باز نشر دهند.

انتهای پیام
captcha