جشن «اولین مهمانی خدا» به صورت مجازی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3964633
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

جشن «اولین مهمانی خدا» به صورت مجازی در کردستان برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جشن «اولین مهمانی خدا» امروز، 25 فروردین‌ماه به صورت مجازی بعد از نماز مغرب در کردستان برگزار می‌شود.

ئالا شهسواری، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی استان، هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن «اولین مهمانی خدا» برای کسانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت روزه‌داران، امکان برگزاری این جشن به صورت حضوری در استان وجود ندارد، افزود: جشن «اولین مهمانی خدا» امروز، 25 فروردین‌ماه به صورت مجازی در کردستان برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه جشن تکلیف «اولین مهمانی خدا» برای دختران و پسرانی که در سال جاری به سن تکلیف رسیده‌‌اند، برگزار می‌شود، بیان کرد: به منظور ترویج مناسک دینی، تشویق تازه مکلفان و ایجاد خاطره خوب اولین سال روزه گرفتن از اهداف برگزار این جشن است.

وی با اشاره به برگزاری این جشن باشکوه به صورت مجازی یادآور شد: علاقمندان به حضور در این مراسم مجازی از طریق سایت www.tavan-plu.ir یا صفحه اینستاگرام tavanplus.ir می‌توانند در مراسم حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha