برگزاری مسابقه فرهنگی _ هنری «رمضان در پرتو انوار الهی»
کد خبر: 3964723
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

برگزاری مسابقه فرهنگی _ هنری «رمضان در پرتو انوار الهی»

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان از برگزاری نخستین مسابقه تولید محتوای فرهنگی - هنری «رمضان در پرتو انوار الهی» خبر داد و گفت: این مسابقه در بخش های پادکست، نماهنگ، اینفوگرافی، شعر، متن ادبی، طراحی و نقاشی برگزار می شود.

سیده فاطمه شفیعی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری نخستین مسابقه تولید محتوای فرهنگی - هنری «رمضان در پرتو انوار الهی» خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به همت اداره فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان به مناسبت حلول ماه رمضان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری مسابقه «رمضان در پرتو انوار الهی» را تبلور معانی قرآن به زبان هنر و خلاقیت های هنری دانست و افزود: فعالیت ترویجی قرآنی به کمک تولید محتوا در فضای مجازی با حفظ موجز، ایجابی، منطقی و متقن بودن با قابلیت تعامل با نسل امروز جهت افزایش گستره مخاطبان ضروری است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه هنر به ویژه زبان تصویری آن می تواند با انتقال مناسب تفکر و اندیشه موجب پاسخگویی به دغدغه مخاطب در فضای مجازی شود، تصریح کرد: تولید محتوا به زبان رایج جامعه، ما را به دستاوردهای مناسب تر و بهتری خواهد رساند.

شفیعی، محور مسابقه فرهنگی - هنری مذکور را آیات 186-183 سوره مبارکه بقره دانست و خاطرنشان کرد: این مسابقه در بخش های پادکست، نماهنگ، اینفوگرافی، شعر، متن ادبی، طراحی و نقاشی ویژه دانشجویان، مدرسین، جهادگران و خانواده های آنان برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند آثار خود را تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در واتساپ به شماره ۰۹۰۳۶۰۳۵۳۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha