برخورد قاطع نیروی انتظامی با مظاهر روزه‌خواری
کد خبر: 3964873
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

برخورد قاطع نیروی انتظامی با مظاهر روزه‌خواری

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس با هرگونه مظاهر روزه‌خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

هرگونه مظاهر روزه خواری با برخورد قاطع رو به رو خواهد شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌ و بویراحمد، کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، 26 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد، اقدامات خاصی را در رابطه با کنترل و نظارت بر معابر و اماکن عمومی و پیشگیری از هرگونه مظاهر روزه‌خواری اندیشیده و گشت‌های ویژه خود را سازماندهی کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و روزهایی که در آن قرار داریم، مبنای اقدامات و فعالیت صنوف بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور و استان است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای هفته جاری فعالیت تمام مراکزی که به نوعی تجمعاتی را در پی دارند، ممنوع بوده و بعد از اعمال محدودیت‌های ستاد کرونا، شاهد اجازه فعالیت برخی از صنوف هستیم.

مصطفایی با اشاره به اینکه صنوفی مثل رستوران‌ها، بیرون‌برها، بستنی‌فروشی‌ها و ساندویچی‌ها به‌صورت غذای آماده می‌توانند اقدامات و فعالیت داشته باشند، اظهار کرد: تمامی رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مواردی از این دست حق هیچ‌گونه فعالیتی را از اذان صبح تا اذان مغرب نخواهند داشت و فعالیت آنها محدود خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست حرمت این ماه عزیز را حفظ کنند، ضمن اینکه پلیس با هرگونه مظاهر روزه‌خواری و موارد خلاف بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha