جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3965048
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
ویژه روزه‌ اولی‏‎ها؛

جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» در لرستان برگزار می‌شود

گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دومین جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» به‌صورت مجازی در ایام ماه مبارک رمضان ویژه روزه‌ اولی‎ها برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» در لرستان برگزار می‌شودمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور که برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نهادهای دولتی و مردمی مانند سایر حوزه‌ها تحت‌تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و به ناچار محدودیت‌هایی به‌دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه به‌وجود آمده است، گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان دومین جشنواره فیلم و عکس موبایلی را تحت‌ عنوان «محراب در خانه» برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: این جشنواره با موضوع عکس و فیلم موبایلی یک دقیقه‌ای از عبادات نوجوانان تازه به سن تکلیف رسیده، از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و... برگزار می‌شود.

احمدی در رابطه با مقررات برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس محراب در خانه، گفت: عکس و فیلم با استفاده از موبایل گرفته شود، فیلم‌ها به‌صورت افقی باشد، هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم به دبیرخانه ارسال کند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه هر فیلم می‌تواند حداکثر یک دقیقه باشد، افزود: ارسال تصویر کارت ملی همراه آثار الزامی است.

وی در رابطه با جوایز این جشنواره با بیان اینکه در هر دو بخش عکس و فیلم تعدادی از آثار به‌عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 25 رمضان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احمدی با بیان اینکه اهدای جوایز عید سعید فطر انجام خواهد شد، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره 09304918042 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha