برگزاری سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» در خرم‎آباد
کد خبر: 3965078
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

برگزاری سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» در خرم‎آباد

سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی همراه با پخش از از شبکه استانی افلاک همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‏‌شود.

برگزاری سلسله جلسات «آموزه‌هایی از قرآن کریم» در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد همزمان با ماه مبارک رمضان به برگزاری جلسات تفسیری «آموزه‌هایی از قرآن کریم» اقدام کرده است.

این برنامه به‌طور روزانه در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) خرم‌آباد از سوی صداوسیمای لرستان ضبط و هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از سیمای شبکه افلاک پخش می‌شود.

موضوع این جلسات قرآنی در رابطه با انسان و انسان‌شناسی، اهمیت روزه‌داری و حفظ حرمت ماه رمضان و مباحثی از این دست است که علاوه بر پخش از شبکه استانی افلاک در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، کانال‌های پیام‌رسان ایتا و تلگرام نیز قابل دسترسی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی در رمضان سال گذشته نیز که با شیوع کروناویروس و وضعیت قرمز کرونایی در استان مواجه بودیم جلسه تفسیری با محوریت خطبه شعبانیه رسول گرامی اسلام(ص) از منظر قرآن‌ کریم را برگزار کرد.

یادآور می‌شود، رمضان امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده کرونا و لزوم در خانه ماندن و پرهیز از حضور در اجتماعات و همچنین تعطیل شدن مساجد و اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، برنامه‌های جزءخوانی قرآن‌ کریم نیز تغییر شکل داده و این برنامه بدون حضور مستمعین و شرکت‌کنندگان ضبط و همزمان با ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز لرستان پخش می‎شود.

انتهای پیام
captcha