جشنواره ملی عکاسی «حضرت قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3965888
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

جشنواره ملی عکاسی «حضرت قرآن» برگزار می‌شود

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری جشنواره ملی عکاسی «حضرت قرآن» با موضوع حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جشنواره ملی عکاسی «حضرت قرآن» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: جشنواره ملی عکاسی «حضرت قرآن» همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، در سطح ملی و ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع جشنواره «حضرت قرآن»، حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی مانند آیین‌های قرآنی، المان‌های قرآنی، فعالیت‌های قرآنی، محصولات قرآنی، مفاهیم قرآنی و... است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق جامعه هنری کشور به توجه ویژه به موضوعات مرتبط با قرآن کریم بیان و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی جوامع اسلامی همراه با رقابت به‌منظور ارتقای این نگاه، از دیگر اهداف این جشنواره است.

شجاعی با اعلام اینکه استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ و موبایل آزاد است، اضافه کرد: عکس‌ها باید با پسوند JPGE و حالت رنگی RGB حداقل ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و 150 DPI باشد و البته عکس‌‌های دوربین تلفن همراه از این قاعده مستثنا است.

وی از داوری عکس‌های ارسالی با محوریت ارزشمندی محتوا خبر داد و گفت: جایزه نفر اول 3 میلیون، نفر دوم 2 میلیون، نفر سوم 1 میلیون و پنج اثر قابل تقدیر، 200 هزار تومان خواهد بود.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، 30 اردیبهشت‌ماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق نشانی Dte.bz/jqun اطلاعات بیشتری دریافت و آثار خود را به‌صورت تک عکس و یا مجموعه عکس که تعداد آن پنج عکس در نظر گرفته شده است، ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha