برگزاری ۵۶ کرسی تلاوت قرآن در لرستان
کد خبر: 3965980
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

برگزاری ۵۶ کرسی تلاوت قرآن در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۵۶ کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد کرسی تلاوت قرآن، هفت کرسی آن در شهر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

هفته بعد//// برگزاری 56 کرسی تلاوت قرآن در لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری ۸۶ محفل قرآنی طی ماه مبارک رمضان در استان، گفت: از این تعداد محفل قرآنی، ۳۴ محفل آن در شهر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

وی از برگزاری ۵۶ کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز در شهرهای استان خبر داد و افزود: از این تعداد کرسی تلاوت قرآن، هفت کرسی آن در شهر خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری ۱۰۵ مراسم جزءخوانی قرآن در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: البته تعداد جزءخوانی‎ها بیشتر از این است اما از میان آنها این تعداد از سوی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان شناسایی شده‌اند.

وی همچنین به برگزاری محافل قرآنی از سوی ۵۰ جلسه دائمی قرآن در خرم‎آباد و برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ماه رمضان اشاره کرد و در بخشی از سخنانش از برگزاری برنامه «۳۰ محفل ۳۰ محله» خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی با همکاری شورای قرآن، دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و ائمه جماعت مساجد خرم‎آباد همزمان با ایام رمضان یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا با حضور قاریان ممتاز لرستانی برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha