مؤسسات قرآن البرز؛ ناتوان در پرداخت اجاره‌بها
کد خبر: 3966023
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

مؤسسات قرآن البرز؛ ناتوان در پرداخت اجاره‌بها

مدیر مؤسسه قرآنی علمداران‌نور گفت: مؤسسات قرآنی اغلب دارای ساختمان استیجاری بوده و قادر به پرداخت اجاره بهای خود نیستند، بنابراین ضرورت دارد که مسئولان توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

موسسات قرآنی البرز ناتوان در پرداخت اجاره‌بها

مهدی مرادی، مدیر مؤسسه قرآنی علمداران‌نور در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: قرآن بالاترین کتاب انسان‌ساز عالم است و این کتاب آسمانی تنها کتاب منطق حق است. خداوند به صراحت در آیات مختلف می‌فرماید پاداش شما با توجه به عمل شماست. بنابراین، باید بشر به این نکته توجه داشته باشد که انسان باید در همه حال به خودسازی خود بپردازد.

وی افزود: خدمت به مردم در جهت پیشبرد برنامه‌های قرآنی از بهترین اعمال بشر نزد خداوند محسوب می‌شود. امام علی(ع) می‌فرمایند که بهترین شما نزد خداوند افرادی هستند که به مردم بیشتر خدمت می‌کنند و اجرشان نزد خداوند نیز بالاتر و برترین است.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه متأسفانه بیماری کرونا سبب شده اکثر آموزش‌های قرآنی به‌صورت مجازی برگزار شود و برنامه آموزشی حضوری برای قرآن‌آموزان بسیار کم‌رنگ شود، افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شده مؤسسات قرآنی از لحاظ مالی بسیار در تنگنا قرار بگیرند، چراکه تعداد قرآن‌آموزان این مؤسسات بسیار کم شده است.

وی در ادامه با انتقاد از متولیان برنامه‌های قرآنی، اظهار کرد: نباید بیماری کرونا باعث شود تا مؤسسات قرآنی به فراموشی سپرده شوند، چراکه آیات قرآن سراسر شفا و نور است.

مدیر مؤسسه قرآنی علمداران‌نور گفت: امیدوارم متولیان امور قرآنی مؤسسات را همانند گذشته حمایت کنند، چراکه این مؤسسات اغلب دارای ساختمان استیجاری هستند و امروز حتی توان پرداخت اجاره‌بها را ندارند که ضرورت دارد مسئولان توجه بیشتری به مؤسسات قرآنی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha