اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست در رهگیری موشک سوری
کد خبر: 3966517
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست در رهگیری موشک سوری

در پی عملکرد ناموفق سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک شلیک شده به سمت تأسیسات هسته‌ای دیمونا در اراضی اشغالی، «بنی گانتس» به نا کارآمدی این سامانه اعتراف کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست سامانه پدافندی این رژیم در رهگیری موشکی که به نزدیکی دیمونا اصابت کرد، افزود: یک موشک ضد هواپیما به سمت پرنده‌های ما و از راه هوا شلیک شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: برای رهگیری این موشک اقدامات و تلاش‌های صورت گرفت، اما موفقیت آمیز نبود و تحقیقات ما در این خصوص در جریان است.

بنی گانتس تصریح کرد: اوضاع اکنون پیچیده است و ما در حال انجام تحقیقات هستیم و این کار را ادامه خواهیم داد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ضمن اعتراف به شکست ارتش این رژیم در مهار این موشک گفت: موشک شلیک شده به سوی جنگنده اسرائیلی از نوع اس ای ۵ بوده که در منطقه «الشتات البدوی» در نزدیکی نیروگاه هسته ای دیمونا فرود آمده است.

از طرف دیگر، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در پی اصابت این موشک به «دیمونا» به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم تاخت و گفت که «نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود».

بامداد امروز منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌ صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیسات اتمی دیمونا خبر دادند. پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد گزارش‌های منتشر شده را تأیید و اعلام کرد که موشکی به سوی مناطق نزدیک به تأسیسات اتمی دیمونا شلیک شده که پدافند هوایی این رژیم در رهگیری آن ناموفق عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha