برگزاری ۱۸ محفل قرآنی در روستاهای محروم لرستان
کد خبر: 3966680
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
همزمان با ماه رمضان؛

برگزاری ۱۸ محفل قرآنی در روستاهای محروم لرستان

معاون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان از برگزاری ۱۸ محفل قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی در روستاهای محروم و تحت‌نظر این قرارگاه و از سوی روحانیون اعزام شده‌ برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۸ محفل قرآنی در روستاهای لرستانسامان احمدی، معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برنامه‌های این قرارگاه در طول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون روزانه هزار پرس غذای گرم با حمایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان، هیئت رزمندگان استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد و مؤسسه خیریه یاسین بین مردم محروم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع غذا در بین مردم محروم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح روزانه هزار پرس غذای گرم توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار پرس توزیع خواهد شد.

احمدی از توزیع یک میلیون قرص نان رایگان بین مردم استان در میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) و لیالی قدر خبر داد و گفت: در این طرح که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان برگزار می‌شود ۳۱۳ نانوایی در سطح استان مشارکت دارند.

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه لرستان از اعزام روحانیون به روستاهای تحت‌نظر این قرارگاه خبر داد و گفت: روحانیون اعزام شده در طول ماه مبارک رمضان در روستاها مستقر شده و از مهمترین برنامه‌های آنان برگزاری ۱۸ محفل انس با قرآن همزمان با نماز مغرب و عشا در روستاهای محروم است؛ همچنین اقامه نماز صبح، ظهر و عصر و برگزاری مراسم لیالی قدر از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان خواهد بود.

معاون فرهنگی هیئت رزمندگان استان لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برگزاری مراسم و اجتماعات معنوی، گفت: در صورت تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا، آمادگی حمایت و برگزاری مراسم لیالی مبارکه قدر به همت قرارگاه پیشرفت و هیئت رزمندگان استان لرستان در فضای باز وجود دارد.

انتهای پیام
captcha