پویش «نذر نان» در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 3966705
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

پویش «نذر نان» در همدان اجرا می‌شود

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از اجرای پویش «نذر نان» همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

پویش «نذر نان» در همدان اجرا می‌شودمهرداد حمزه، دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پویش «نذر نان» و توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سومین سالی است که هیئت زینبیون، فعالان رسانه‌ای استان همدان، پویش نذر نان و کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار را در نیمه ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد.

حمزه اظهار کرد: در سال گذشته قریب به 120 هزار قرص نان از سوی این هیئت تهیه و در تمام شهرستان‌های استان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در نوع خودش کم سابقه بود.

وی یادآور شد: در آستانه عید نوروز نیز 60 بسته حمایتی که ارزش هر یک به چهار میلیون ریال می‌رسید از سوی اعضای هیئت تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه نان در فرهنگ ایرانی ــ اسلامی نماد برکت است و حرمت و قداست خاصی دارد، افزود: در روایات داریم که از جمله ویژگی‌های کریم اهل بیت(ع) توزیع نان در میان نیازمندان بوده است، هیئت زینبیون فعالان رسانه‌ای استان نیز به تأسی از این ویژگی بارز امام حسن مجتبی(ع) اقدام به تهیه و توزیع نان در میلاد ایشان خواهند کرد.

وی ادامه داد: با این اقدام هم این فرهنگ غنی احیا خواهد شد و تلنگری برای افرادی خواهد بود که توانایی مالی لازم را برای کمک به مستمندان دارند تا با هزینه‌های کم بتوانیم به مستمندان کمک کنیم.

حمزه در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 5022291088260227 به نام خسرو نوروزی منعم واریز کنند.

انتهای پیام
captcha